Sunday, July 5, 2009

Liga Catur Berpasukan Shah Alam - 3/7/2009

Azam "Aiseyman! Apsal lah aku guna opening ni? Senang-senang aje dia boleh counter ... "

Fikri "Opening apa dia nak guna nih? Aku nak counter macam mana ek?"


Shamsuddin aka Firey_Rook "Eh eh eh ... amende lak dia nak buat tu? Macam pernah aku tengok je move tu? Tapi di mana ye!!"



Nazif (kiri) "Mmmmmm ... ada chance nak jerat wak si baju abang (red) ni ... Ni mesti dia tak perasan move aku hehehe ... Mari kita lihat sape yang kena!"

Wak Fauzi "Ni kena main betul-betul ... Kena fikir lama-lama sket ni ... Tak boleh jalan laju-laju macam aku main kat port rumah aku ... Kang team captain aku si GiLoCatur tu marah pulak kat aku!"


The three RED devils in action ... Syed "Aku rasa boleh pakai trick aku minggu lepas ..."

Sahir "Aku kena focus ni bro! Depa ni nak carik peluang nak belasah team 17ChessClub aje ni ..."

Zali Ng6 "mmm buah mana satu nak jalan dulu ni? Ng6 ke Nc3? eh mestilah Ng6 muah muah "



No comments: